wtorek, 21 lutego 2017

MARZENIA WIOSENNE

,, Jeszcze w polu tyle śniegu, jeszcze strumyk lodem ścięty,
A pierwiosnek już na brzegu wyrósł śliczny,uśmiechnięty''  

 









Marzenia o wiośnie przyjdź już wiosno czekam na Ciebie przejrzyj przez tę szybę pełną łez ...

Jeszcze jeden wiersz;

Wiosna

Coraz dłuższe dni nastają,sroga zima odjechała.
A do życia powolutku budzi się przyroda cała.

ref:Na gałązkach pełno bazi,
zielenieją krzewy, drzewa.
Pachną kwiaty dookoła,
gdzieś w oddali ptaszek śpiewa.

Porządkować swoje domki,żuczki, mrówki, zaczynają.
Cieszą się, że przyszła wiosna,brzuszki w słonku wygrzewają.

ref: Na gałązkach pełno bazi,

Najprzyjemniej podsłuchiwać, jak przyrody bije serce.
I na długo zapamiętać wiosny głosów jak najwięcej.

ref: Na gałązkach pełno bazi...
 

39 komentarzy:

  1. Pięknie wiosnę przywołujesz i oby przyszła jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    Gdzie zrobiłam te zdjecia i kiedy?
    Wiosna przyjdzie, powoli, dopiero zimowy luty !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MORGANO U NAS JUZ NIE WIADOMO CO JEST AURA CIĄGLE SIE ZMIENIA A ZDJECIA (Z KWIATKAMI)SA Z UBIEGLEGO ROKU POZDRAWIAM

      Usuń
  3. Ładne zdjęcia, zwłaszcza z kwiatami i to z parasolem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUSZE CIE ROZCZAROWAĆ TO UBIEGŁOROCZNE ZDJECIA POZDRAWIAM

      Usuń
  4. Tęskno się zrobiło za wiosną. ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TĘSKNO,TĘSKNO NAWET NIE WIESZ JAK POZDRAWIAM

      Usuń
  5. Witaj, Wandeczko!
    Jak zwykle, dawno mnie tu, u Ciebie nie było. :(
    Jak zwykle: brak czasu.
    Powiem Ci jednak, że jak wracałam
    znad morza -----

    widziałam dwa stadka bocianów!

    Więc do wiosny już bliżej, niż dalej,
    z czego bardzo się cieszę.

    Mocno i serdecznie Ciebie pozdrawiam! j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JoAnno!Wiosna juz byla a mamy znowu zimę w koncu te prawdziwą cieplą i sloneczną pozdrawiam

      Usuń
  6. Wszyscy czekamy na wiosnę.Te zdjęcia przypomniały mi, że czas robić porządki, siać w doniczkach i przesadzać kwiaty.
    Serdeczności wiosenne zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie juz po świetach mysle ze zagoszcze u Was na blogach bo mam,, doła''i nie moge się pozbierać serdecznie dziekuje za odwiedziny pozdrawiam

      Usuń
  7. Jeżeli tylko Wiosna przeczyta Twój sympatyczny wpis, to zastanowi się czy warto zwlekać z tą wizytą u nas. U nas ciągle zimno no i wieje ... jak w kieleckim.
    Pozdrawiam bardzo cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandeczko, zmieniłam szablon bloga i zniknęły mi wszelkie blokady komentarzy. Zapraszam :)

      Usuń
    2. Witam Cie Jolu ! na pewno Cie odwiedzę i dzieki za komentarze (nie moge się pozbierać)serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  8. Wiało, wiało i WYWIAŁO :) Jadę tam około 18 marca. Zapraszam serdecznie. Na miejscu służę pomocą wszelką. zelwa2017@wp.pl
    Pozdrowienia żoliborskie póki co.

    Już w Warszawie trochę poczułem przedwiośnie. Bardzo się cieszę! Piękne wiersze wiosenne. Lubię tych poetów. A najbardziej chyba Tetmajera.
    Serdeczności z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku witaj! bardzo dziękuję za komentarz odwiedze Cię na blogu serdeczności pozdrawiam

      Usuń
  9. Też zatęskniłam za wiosną.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko wiosny trochę bylo i znów śnieg i zima brakuje cudownego sloneczka i pieknej pogody serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  10. Widzę, że tęsknisz za wiosną tak jak ja.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anno! Wiosna kalendarzowa i mamy śnieg i pluchę bedzie ciepło i wiosennie serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  11. Wiosna blisko, piękne zdjęcia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może wiosna Cię posłucha i przyjdzie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu wiosna przyszła i odeszla znowu mamy snieg ale czekam na sloneczne dni pozdrawiam

      Usuń
  13. Wiosna pomału zaczyna się do nas uśmiechać...
    Bardzo ładne zdjęcia nam pokazałaś.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko czekam i czekam ale bedzie pozdrawiam

      Usuń
  14. Witaj Wandziu.
    Wiosna u mnie pełną parą nadchodzi...
    Aby do wiosny...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Michale byla wiosna jest zimno i śnieg prawdziwa dopiero przyjdzie serdeczności zoztawiam

      Usuń
  15. Wandziu!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet.
    Całuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wandziu Twoje zdjęcia są super,gdzie ustrzeliłaś takiego pięknego dzięcioła,a tęsknota za wiosną i mnie dotyczy.Te pierwsze kwiaty u Ciebie sasanki cudowne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wandziu wszystko u Ciebie dobrze ,bo długo Ciebie nie widać::)Pozdrawiam serdecznie::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu!Odezwę się powoli wszystko mija i postaram się wrócić do WAS tęsknie za Wami serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  18. No i doczekaliśmy się -
    JEST
    piękna, kolorowa, wspaniała, ciepła...

    Po prostu JEST WIOSNA!

    Dobrego, Wando!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło za tak wspanialy komentarz i pamiec bede wchodzić na blogi ale to potrwa (moja chandra)w koncu minie pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  19. I mnie dawno nie było. Powoli nieśmiało wracam do blogosfery...
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych i rodzinnych Świąt.
    Moje będą bardzo smutne... Boję się tych i kolejnych...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Barbarossa! dziekuje za piekne zyczenia oby tych smutnych dni było jak najmniej (ja mam takiego doła ze nie moge funkcjonowac jak zawsze-mam nadzieje że to minie)Twoje zmartwienie jest naprawde ogromne życze Ci dużo wiary w Siebie i bliskich serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

GALERIA ZAPRASZAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...