piątek, 7 października 2016

CZAS NA GRZYBKI -gdzie one są?















16 komentarzy:

  1. Wandziu ale zabolało mnie serce....oj ...grzybeczki kochane ..U nas tez w tym roku malutko było ,teraz nie chodzę po lesie ,bo zimne noce i pewnie zero grzybów.Drugi rok nieurodzajny w grzyby..Ale mówią rdzenni Szwedzi ,że co trzeci rok grzyby obfitują w lasach..No to czekam do następnego lata::))Fotki piękne,czy to są grzybki zbierane przez Ciebie?Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danusiu!Oczywiście to było pare lat temu -chetnie bym pospacerowalam po lesie no cóż nie ma trzeba nacieszyc oko wspomnieniami to mam nadzieje ze w przyszłym roku bedzie duzo serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  2. Wandziu,
    grzybki zastrajkowały. Czy pamiętasz taki rok w którym nie było w lasach grzybów?
    Cudowne zdjęcia. Domyślam się, że z ubiegłych lat.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu!Widać taka moda nastala na strajkowanie że grzybki też postawiły na swoim w tym roku nie rośniemy no to do przyszlego roku (szkoda bo bardzo lubię zbierać grzybki!)serdecznosci przesylam

      Usuń
  3. Ależ piękna jesień u Ciebie:)))grzybki może jeszcze sie pokażą:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu trzeba byc optymista ja należe do tych co jeszcze mają nadzieję na wysyp grzybów -pożyjemy zobaczymy pozdrawiam

      Usuń
  4. jakie grzyby! :) ja osobiście nie lubię ich zbierać, za to moja mama jest ich ogromną fanką i w tym roku udało się jej trochę zebrać. ;) widocznie pod Częstochową ciut lepiej jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madusiu!Zbieranie grzybów to moje hobby jadam bardzo malo ale radocha jak są ojoj .....pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Uważam, że jestem SAMOWITY. Po prostu w domu nie mogę usiedzieć i muszę zobaczyć co się wokoło dzieje.
    Dawniej za kare się w domu siedziało a dziś to za kare wyganiają na dwór :)

    Fotki przepiękne i romantyczne. Niestety w Warszawie pogoda ponura. A nic to. Pogody różne bywają i się z tym pogodziłem. Jesień bywa bardzo fotogeniczna. Raj dla amatorów fotografowania. I niedługo będzie ZŁOTA POLSKA JESIEŃ.
    Pozdrowienia serdeczne z okolicy Puszczy Kampinoskiej.
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Vojtku!Ty to masz urozmaicony harmonogram dnia jestes wszedzie tam gdzie cos sie dzieje ,to fakt że w domu zawsze jest cos do zrobienia ale widac że wszystko można pogodzić przyjemne z pożytecznym bardzo dziekuje za wizyte serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. Witaj Wandziu.
    Cosik grzybki latoś nie obrodziły...
    A szkoda.
    Za to kasztany i owszem...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzyby Michale zrobiły sobie przerwę jak każdy robi to co chce to i one też może w przyszłym roku będzie lepiej serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  7. Witaj, Wandeczko,
    piękne zdjęcia i nostalgia:
    nie ma mojego taty, nie ma mi kto zbierać grzybków...

    A pogoda fatalna: zimno, ciemno, szaro - tym cieplej Ciebie pozdrawiam! j.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi z powodu ojca -przytulam ,pogoda jest pod psią gwiazdą serdeczności przesylam

    OdpowiedzUsuń

GALERIA ZAPRASZAM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...